Sıkça Sorulan Sorular
ÜYELİK
Sipariş Verebilmek İçin Üye Olmam Gerekiyor mu?
Armalife Online Alışveriş sitemizden sipariş oluşturmanız için üye olmanız gerekmektedir. Hızlı Üyelik oluşturmak için sitemizin sağ üst kısmında yer alan “Üye Ol” kısmına gelerek hızlı bir üyelik oluşturabilirsiniz.
Neden Üyelik Oluşturmalıyım?
Armalife kullanıcı hesabı hızlı ve kolay sipariş için bilgilerinizi kayıtlı tutmaktadır. Armalife Online Alışveriş’in sunmuş olduğu özel fırsatlardan yararlanabilirsiniz. Etkinliklerimizden haberdar olabilirsiniz. Sipariş geçmişinize bakabilirsiniz. Tüm teslimat adres bilgilerinizi kaydedebilir ve istediğiniz zaman güncelleyebilirsiniz.
Şifremi Unuttum Siteye Nasıl Giriş Yapacağım?
Üye Girişi sayfasında bulunan Şifremi Unuttum butonuna tıklamanız ve üye olduğunuz e-posta adresinizi açılan sayfadaki kutuya yazmanız yeterli olacaktır. Armalife Online Alışveriş tarafından e-posta adresinize gönderilen ilgili e-posta`daki adımları takip ederek şifrenizi yenileyebilirsiniz.
SİPARİŞ
Sepetimdeki Ürünleri Nasıl Satın Alabilirim?
Siparişi tamamla butonuna tıkladığınızda Adres Bilgileri kısmına yönlendirilerek gerekli bilgileri girdikten sonra ödeme kısmına gelerek siparişinizi oluşturabilirsiniz.
Siparişimin Onaylandığını Nasıl Anlayabilirim?
Siparişiniz oluşturulduğunda başarıyla gerçekleştirildiğine dair bir uyarı SMS olarak kayıtlı cep telefonu numaranıza gönderilmektedir. Ayrıca kayıtlı e-posta adresinize Armalife Online Alışveriş Sipariş Bilgileriniz gönderilmektedir.
Siparişimi Oluşturduktan Sonra Değişiklik Yapabilir miyim?
Siparişinizi oluşturduktan sonra ürününüz kargoya verilmeden bizlerle iletişime geçerek değişim talebinizi farklı ürün, renk, beden şeklinde paylaşabilirsiniz. Değişim sağlamak istediğiniz üründe fiyat farkı var ise belirli fark ödemeleri koşulu ile değişim işlemi gerçekleştirilmektedir.
Siparişimin Kargo Takibini Nasıl Yapabilirim?
Siparişleriniz MNG Kargo ile gönderilmektedir. Siparişinizi https://www.armalife.com.tr/siparistakip.aspx kısmından takip edebilirsiniz.
ÖDEME
Aldığım Ürünlerin Fiyatlarına KDV Dâhil Midir?
Armalife sitesi üzerinden satılan her ürünün fiyatına KDV dahildir.
Ödeme Sırasında Sorun Yaşıyorum Ne Yapmalıyım?
0850 259 27 62 numarasından müşteri hizmetleri ile iletişime geçmelisiniz.
Havale/EFT yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?
Garanti Bankası, Türkiye İş Bankası, Akbank ve Yapıkredi Bankası’na Havale/EFT gerçekleştirebilirsiniz. İlgili Banka Bilgileri’ne tıklayarak bilgilere ulaşabilirsiniz. Havale/EFT gerçekleştirdikten sonra siparişinizin hızlı şekilde onaylanması için [email protected] adresimize dekontu mail göndermenizi rica ederiz. EFT olarak gerçekleştirilen ödemelerde ise ilk iş günü ve mesai saatleri içerisinde siparişinizin onaylanacağını belirtmek isteriz.
Kapıda Ödeme Seçeneğiniz Var mı?
Kapıda ödeme ile kolayca sipariş verebilirsiniz. Kapıda Ödeme ile Kredi kartı, debit (banka) kartları ve nakit olarak ödemenizi kurye görevlisine yapabilirsiniz.
Kapıda Ödeme Ücreti Var mıdır?
Kapıda Ödeme olarak oluşturduğunuz siparişlerde 6,50 TL Kapıda Ödeme ücreti bulunmaktadır.
Taksit Seçenekleriniz Nelerdir?
Ödeme kısmında kredi kartı bilgilerinizi eksiksiz doldurduktan sonra bankanızın size sunduğu taksit seçeneklerini ödeme ekranında görüntüleyebilir, istediğiniz taksit tutarını seçerek taksitli ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.
KARGO VE TESLİMAT
Hangi Kargo Firması ile Çalışıyorsunuz?
Siparişleriniz MNG Kargo ile gönderilmektedir.
Yurt dışına veya KKTC`ye sipariş gönderimi yapılıyor mu?
Yurt dışına veya KKTC`ye henüz sipariş gönderimi yapılmamaktadır.
Resmi tatillerde teslimat yapılıyor mu?
Resmi tatillerde MNG Kargo teslimat yapmamaktadır.
Mng Kargo Haricinde Başka Kargo Şirketi İle Gönderim Yapabiliyor musunuz?
MNG Kargo dışında herhangi bir kargo şirketi ile gönderim yapılmamaktadır.
Mng Kargo Haricinde Başka Kargo Şirketi İle Gönderim Yapabiliyor musunuz?
MNG Kargo dışında herhangi bir kargo şirketi ile gönderim yapılmamaktadır.
Siparişimin Kargoya Verildiğini Nasıl Öğrenebilirim?
Siparişiniz kargoya verildiğinde kayıtlı cep telefonu numaranıza bilgi için SMS gönderilmektedir. Bu SMS içerisinde yazan kargo takip numarası ile kargonuzu https://www.mngkargo.com.tr/ üzerinden takip edebilirsiniz.
Paket Hasarlı Geldi Teslim Almalı mıyım?
Hasarlı gelen sipariş kutusunu teslim almayıp, kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair Durum Tespit Tutanağı tutturmanız gerekmektedir. Daha sonra siparişinizle ilgili müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.
İPTAL, İADE ve DEĞİŞİM
Siparişimi Nasıl İade Edebilirim?
Siparişiniz elinize ulaştıktan sonra ürünün kullanılmamış olması şartıyla 14 gün içerisinde iade gönderebilirsiniz. Teslim edeceğiniz paketi herhangi bir MNG KARGO şubesine 144335008 nolu anlaşma kodu ile Arma Mağazacılık İstanbul / Güngören Merkez adresine karşı ödemeli olacak şekilde teslim edebilirsiniz. İade ürününüz hızlıca incelendikten sonra, ödeme işleminize göre ücret iadeniz gerçekleştirilmektedir. İade işleminiz başlatıldıktan sonra 1-14 iş günü içerisinde iadeniz gerçekleştirilecektir. Siparişinizde yer alan iadelerinizi İadelerim bölümünden takip edebilirsiniz. İç giyim niteliğindeki ürünlerde iade yapılamamaktadır.
Siparişimi Oluşturduktan Sonra Değişiklik Yapabilir miyim?
Siparişinizi oluşturduktan sonra ürününüz kargoya verilmeden bizlerle iletişime geçerek değişim talebinizi farklı ürün, renk, beden şeklinde paylaşabilirsiniz. Değişim sağlamak istediğiniz üründe fiyat farkı var ise belirli fark ödemeleri koşulu ile değişim işlemi gerçekleştirilmektedir.
Siparişimi Teslim Aldıktan Sonra Değişim Yapabilir Miyim?
Teslim aldığınız siparişlerinizdeki ürünler için değişim hizmetimiz bulunmamaktadır. Ancak İade Prosedürümüze dayanarak satın aldığınız ürünleri iade edebilir, yeni sipariş oluşturabilirsiniz.
Siparişimi Oluşturduktan Sonra İptal Edebilir miyim?
Siparişinizi oluşturduktan sonra siparişiniz içerisinde yer alan istediğiniz ürünü bizlerle iletişime geçerek iptal talebinde bulunabilirsiniz. İptal edilen siparişinizin iadesi 1-14 iş günü içerisinde hesabınıza aktarılmaktadır.
İadesini Gerçekleştirdiğim Ürünün Kargo Ücretini Alabilir miyim?
İade işlemlerinde sadece ürün bedeli iadesi yapılmaktadır. Kapıda nakit ve kapıda kredi kartı işlemlerinde ödenen hizmet bedellerinin iadesi gerçekleştirilmemektedir.
GİZLİLİK VE GÜVENLİK
GİZLİLİK VE GÜVENLİK
Kişisel bilgileriniz bizim için çok büyük önem taşıyor . Armalife müşterisi olarak alışverişinizi güvenle yapabilirsiniz. - Sipariş verdiğiniz zaman, Hesap oluşturduğunuz zaman kişisel bilgilerinize ihtiyaç duyuyoruz. Vermiş olduğunuz bu bilgiler size daha iyi hizmet verebilmek ve özel tekliflerimizi size ulaştırmak için kullanılacaktır.